Thursday 3 April 2014

Pet omiljenih poslastica - blogerska igrica

Lana sa bloga La cuisine creative mi je poslala pozivnicu za blogersku igricu gde trebamo nabrojati svoje omiljene poslastice. Na žalost, izbor je ograničen na pet tako da zadatak nije nimalo lak. Posle malog razmišljanja izbor je pao na ove...(Link za svaki recept je u nazivu)

Vanilice

Uvek i oduvek moje omiljene. S tim što sam kod vanilica jako izbirljiva i moraju zadovoljiti neke uslove da bi bilo to to. Prvo, moraju biti sa mašću, isključivo sa mašću. Zatim moraju biti minijaturne, što bi se reklo 'za jedan zalogaj'. Moraju biti sa pekmezom od kajsija. Moraju imati punoooo vanile i moraju biti bogato uvaljane u šećer u prahu. Godinama sam koristila mamin recept, dok nisam pronašla ove i sada pravim isključivo njih.

'Znam da nije' Estrehazi torta

Iako nisam ljubitelj torti, s vremena na vreme volim da pojedem parče dobre torte. Ako bih do kraja života morala da jedem samo jednu to bi bila ova. Torta nad tortama, fenomenalna. Ima malo posla ok nje, ali se potpuno isplati svaki minut proveden u njenom spremanju.

Brownie cheesecake

Treće mesto dele brownies i cheesecake. A ako ih spojite u jedno dobijate jednu od mojih omiljenih kombinacija.

Cimet cvet

Zatim sledi bilo koje slatko testo sa cimetom. Bilo da su u pitanju cimet pužići, pull-apart bread ili ovaj cvetić, kod mene i mojih ukućana proizvode samo zvuke oduševljenja i zadovoljnog mljackanja.

Macaroons

I za kraj, 'zastrašujući' makaronsi. Iskreno, sigurno da bih na ovom mestu mogla da navedem neku drugu poslasticu, ali makaronsi kod mene uvek izazivaju osećaj ponosa i sreće, jer sam ih usavršila. Trudim se da zaboravim moje nerviranje i razočarenje u početku kad mi nisu uspevale. Ali sada to je 'piece of cake' :)

I na kraju šaljem pozivnicu ovim blogovima (pošto malo kaskam za ostalima, verovatno je većina već objavila ovakav post, ali ko nije bilo bi mi drago da učestvuje):

Moje-grne
T and T kitchen and atelier
Chocolate dust
Cooks and Bakes
Cooking by Mirjana



9 comments:

  1. Savršeno, kao i uvijek. Onu "lažnu" Esterhazy sam radila i iz prve ruke mogu reći da je savršena, a znam da je i ovo sve drugo divnooooooooo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel mogu dobiti recept od te lazne Esterhazi izleda vrlo privlacno,hvala.

      Delete
    2. Link je u nazivu recepta.

      Delete
  2. tako je dobar izbor da bih najradije ušla kroz ekran.uz popodnevnu kafu ovaj tvoj post mi je pravi izazov.sve pohvale "komšinice" ;-)))))

    ReplyDelete
  3. Prekrasan izbor a pogotovo cimet cvijet obara svojom ljepotom.

    ReplyDelete
  4. Blago tebi kad si usavršila macrone, ja još uvijek ništa. Bolji jesu, stopalo je došlo, ali su popucali. Biram Brownie cheesecake

    ReplyDelete
  5. Divan izbor Irena !
    svaka slastica ima svoju pricu,pokusacu i ja da izaberem ,mada ja volim sve !!

    ReplyDelete
  6. Ti ko i ja volis vanilice, ja nisam još pravila makarons nadam se da neću imati problema...u planu su mi!

    ReplyDelete