Friday 11 April 2014

Pet omiljenih peciva - blogerska igrica

A sada su na red došla i moja omiljena peciva. Pošto više volim testa od slatkiša, ovaj izbor mi je bio jako težak. Nekako sam napravila spisak od 5 recepata, iako bi on mogao da bude i mnooogo duži. Igricu mi je prosledila Tamara sa bloga What's for dessert?

Pekarske kifle

Jedne i jedine, najbolje! To je sve što ću reći.

Kiflice sa kokosom i pomorandžom

Ovo je recept koji sam nedavno prvi put probala i bili smo iskreno oduševljeni. Mirisne, sočne, ali ne i skroz natopljene sirupom, ja i dragi nismo mogli da prestanemo da ih jedemo. Deca nisu bila nešto oduševljena, jer im je smetao malo jači  ukus i miris pomorandže.

Kukuruzne pletenice

I ovo je nešto novo u mojoj kuhinji i za razliku od prethodnog recepta, kukuruzne pletenice vole svi u kući i stalno ih traže.

Punjena pogača

Ako sam na nešto slaba to su testa sa sirom. Ovo je definitivno moja omiljena pogača, a naročito mi se sviđa jer je sa mortadelom.

Pečene "krofne" sa džemom

Koliko volim krofne toliko ne volim da ih pravim. Tako da sam našla kompromis sa ovim pečenim krofnama. Nisu to prave krofne i nikako ne mogu da budu, ali su dobra zamena i meni jako drage.

Igricu šaljem dalje

Tina's cookings!
ave dulcis
foodforthought
ja u kuhinji
COOKam i guštam


3 comments:

  1. Ma vidi ju! Opet me mamiš sa punjenom pogačom - odlična je! Sviđaju mi se kukuruzne pletenice otkad si ih objavila, ali nikako da dođu na red za isprobavanje

    ReplyDelete
  2. hvala ti na pozivnici za igricu, sviđaju mi se ova kukuruzna peciva

    ReplyDelete
  3. Uh, koja odlična peciva ovdje mame, iskreno ne znam da li bih prije slana ili slatka, a najviše sam zastala kod prekrasnih kukuruznih pletenica !

    ReplyDelete